Bionette מכשיר לטיפול בנזלת אלרגית

Bionette נזלת אלרגיתכל אחד ואחת מאתנו עשוי לסבול מפעם לפעם מנזלת. כאשר הדלקת נובעת מזיהום, אם סובלים ממחלות כגון שפעת או צינון, יש לטפל בגורם למחלה ועם הריפוי גם הנזלת חולפת מאליה.

אבל אם סובלים מנזלת מסוג אחר, נזלת אלרגית שאיננה תוצאה של זיהום, חיידקים או ווירוסים, מקובל מאוד השימוש בתרופות שונות או תכשירים רפואיים שמיועדים להקל על דרכי הנשימה.

במקום ריפוי, המטרה כאן היא התמודדות עם הסימפטומים לצורך מתן הקלה זמנית אבל יש לכך מחיר. תופעות לוואי, עייפות, דיכאון, התרגלות ועליה במינון. לאחרונה נמסר על מכשיר רפואי חדש שמציע פתרון יעיל במיוחד לטובת הסובלים מנזלת אלרגית. המכשיר נקרא Bionette והוא עדיף מכל הבחינות ביחס לפתרונות מקובלים אחרים שכן הוא לא מביא לתופעות לוואי מכל סוג שהוא.

פוטו תרפיה לטיפול בנזלת

הסובלים מנזלת אלרגית מכירים היטב את מגוון הסימפטומים הבלתי נעימים. ולא מדובר רק באף שדולף ודולף, אף אדמומי שלא נותן מנוח. מדובר גם בקשיי נשימה, אף סתום, קושי להירדם ולישון כמו שצריך. יש הסובלים גם מעיניים דומעות, עיטושים ופגיעה של ממש ביכולת לחוש בטעמים ובריחות. בקיצור, גם אם זו לא מחלה מסכנת חיים – זה לא נעים, מאוד לא נעים. וכאן בדיוק נכנס Bionette לתמונה.

הרעיון של המכשיר פשוט לכאורה אך מאוד מהפכני. הרעיון הוא שניתן "לייבש" את הנזלת האלרגית, בין אם כרונית ובין אם עונתית, לא באמצעות תרופות או אנטי היסטמינים כי אם באמצעות הקרנה של אור אדום, ישר לתוך מערות האף. המכשיר עצמו הינו קטן מידות באופן מפתיע. אך למרות מידותיו הצנועות הוא פשוט עובד. מחקרים קליניים הוכיחו זאת ולא חסרות עדויות של הסובלים מנזלת על כך שהם פשוט חוו שינוי בכל איכות חייהם.

המכשיר הקטן פועל באמצעות סוללות והוא פועל באופן פסיבי. לאחר ההפעלה כל מה שיש לעשות זה להמתין כאשר האור האדום בעל ההשפעה הביולוגית פועל את פעולתו. בסך הכל, יש להמתין כארבע עד חמש דקות ביום.

עם כל יום שעובר מרגישים כיצד הסימפטומים הולכים ונעשים חלשים יותר, השינה הופכת קלה יותר, חוש הריח מתחזק והנזלת נעלמת. האם זה עד כדי כך פשוט? מי שניסה את המכשיר סבור שכן. זה עד כדי כך פשוט והמחקרים שבוצעו מצביעים בדיוק על כך.

במקום אנטי היסטמין ותרופות אחרות

Bionette מציע מזור והקלה לכל מי שנכנס לכוננות ספיגה עם בוא האביב וכן לכל מי שסובל מאלרגיות ונזלת על בסיס כרוני. המטופלים שיפיקו מכך את מרב התועלת הינם כל מי שלא רוצים להמשיך להשתמש בטיפות אף בכמות סיטונאית וכל אלה שלא רוצים יותר את תופעות הלוואי של הטבליות האנטי היסטמיניות. יתר על כן, המכשיר מסוגל להציע הקלה משמעותית גם עבור אנשים שמצבם קשה כל כך עד שהם נזקקים לתרופות ממשפחת הסטרואידים.

אז למי מתאים מכשיר הביונט? אם ידוע לכם כי אתם סובלים מאלרגיה למקורות צמחיים, אבק, אבקנים ואלרגיה לקרדית האבק, תוכלו להפיק מכך הקלה עצומה. גם אם יש לכם תופעות של נזלת אלרגית עקב חשיפה לפרווה של בעלי חיים או מכל גורם ארגני אחר, כדאי לכם לנסות את המכשיר המבטיח הקלה בתוך זמן קצר.

מכיוון שאין מדובר בתרופה, לא צריך מרשם רפואי או כל פרוצדורה אחרת. המכשיר בטוח לשימוש, אין לו כל תופעות לוואי והוא פועל באופן נקודתי. בתוך מספר ימים מורגשת הקלה וגם במקרים היותר קשים, ההקלה ניכרת עד מאוד. מתאים לשימוש למבוגרים וכן גם לילדים, החל מגיל שש.

Bionette נזלת אלרגית
אתר המרכז לאלרגיות הוקם במטרה להעניק לגולשים אפשרות ללמוד ולמצוא תשובות לכל מה שקשור לאלרגיות- מידע על אבחון, טיפול והתמודדות עם כל סוגי האלרגיות.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן